Навчання грамоти 2 листопада

 Сьогодні ми  будемо  вивчати  цікаву  букву -Я. Ця буква цікава тим, що коли вона стоїть спочатку слова, спочатку складу, після голосного - вона позначає 2 звуки, а коли після приголосного , то позначає м'якість приголосного та звук [a].




-На сторінці букварика 38 розгляньте малюнки тваринок та птахів і назвіть їх так, щоб їх назви співпадали із звуковими схемами.

 -А на сторінці 39 назвіть імена дітей за схемами.

-У цих словах буква -я стоїть після приголосного, вона позначає м'якість приголосного та звук [a].

-Надрукуйте букву -Яя у зошитах для друкування.


  Розгляньте велику і малу букви Я, я, порівняйте їхні форми і розмір.

- Зі скількох елементів складається буква Я? Чи зручно її конструювати з паличок? Чому?

Літеру -Я можна показати пальчиками, викласти з насіння, зліпити з пластиліну, зробити з деталей лего тощо.

Якщо буде можливість, спробуйте зробити букву -Я із пластиліну.

  А тепер подивіться відео.




Уважно подивіться написання букви - я та напишіть її у прописах.

Велику букву поки не пишемо, але якщо хто захоче написати велику Я, напишіть її у  чернетці.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Математика 5 листопада

Математика 2 листопада

Математика 3 листопада